Почитувани потрошувачи, кога купувате преку интернет направете добар потрошувачки избор, истражете ги интернет продавниците и прочитајте го искуството од другите потрошувачи на таа веб страна. Информирајте се која фирма раководи со таа веб страница, нејзиното седиште и контакт, со цел да видите кому да се обратите во случај да настане проблем. Пред да нарачате, информирајте се дали може да го вратите производот или да направите замена, која е цената на производот, дали тоа е вкупната цена со вклучени трошоци и сл. БИДЕТЕ ОСОБЕНО ВНИМАТЕЛНИ ПРИ ВНЕСУВАЊЕ НА ПОДАТОЦИТЕ ОД ВАШАТА КРЕДИТНА/ДЕБИТНА КАРТИЧКА за да не дојде до злоупотреба. Информирајте се за правата од гарантниот лист, односно доколку производот појави недостаток во гарантниот рок, каде истиот може да биде однесен за бесплатно да биде сервисиран.
Доколку имате проблем при купување преку интернет односно со користење на средства за далечинска комуникација, пријавете во ДРЖАВНИОТ ПАЗАРЕН ИНСПЕКТОРАТ на 191 или на www.dpi.gov.mk